En perfekt balanserad helg

Jag hade en så rolig helg förra helgen! Jag vill gärna berätta om den för er. På fredagen kollade jag på film det är bara värt att nämna men ingen bild. Så – lördag morgon:

Det här är en pilatesstudio. Ni vet sån pilates som alla Kardashian-Jenners gör varje dag? Jag och Pommer gör också det nu. Vi har köpt Swiftr som är en tjänst där man får tillgång till massa olika träningsställen, bland annat detta. Det var jättekul, svårt och jobbigt med pilates!

Efter pilates mötte jag upp Bettan som var hundvakt! Åt söta Judith.

Och busiga Busen. Vi gick till havet och lekte med en frisbee och tog det lugnt. Alla tog det lugnt utom Busen.

På kvällen var det dags för Arkadhall! Det finns ett ställe i Malmö…det är fullt med spel! Man får ta med egen öl! Vi spelade pinball, skjutspel, dansspel, airhockey o massor annat!

Denna va typ roligast?? Man skulle slå sitt hårdaste på en säck och så fick man score hur hårt man slog! Det är inte så lätt som man kan tro att slå hårt?

Efter arkadhallen var vi såååååå pass sjuka att jag och Elin åkte på en hemmafest!! Vem orkar sånt!? Vi!!! Vi spelade beerpong och drack GT.

Söndag morgon. Jag vill berätta en underbar sak för er. Jag håller på att flytta om mina tavlor hemma, svårt. Tavlan till höger köpte jag för typ 2 år sen för jag tyckte den påminde om Miro, en konstnär som jag älskar! O i dagarna googlade jag Miro, och långt ner på min sökning dök denna bild upp för det ÄR nämligen en Miro. Jag är konstkännare!!!! Så stolt!!!!!!!! Fråga mig om konst. Aja där ska den inte hänga iallafall! Fortsätter sökandet efter Tavlan.

Sen åt jag en lunch i solen med Sillen och Emelie! Grilled cheese mmmmMMMmmMmm. På söndagen röstade jag även i kyrkovalet! Åååå blev typ rörd, demokrati you guys? Tanter som sitter o hjälper en med röstkortet som man tappat bort, massa barn som leker på gräset vid den ofantligt långa kön för att ALLA BRYR SIG OM demokrati.

En perfekt balanserad helg! Sport, fest, lek, djur, sol—-o demokrati! 🤠

Lämna en kommentar