När jag fick dubbelt besök

Jag hade den ofantliga turen att få dubbelt besök! Fööööörst, så kom Becko och Emma i fredags ❤

Vi åt räktacos och kollade på den första rullen på Gbgs filmfestival! Och åt speciella munkar från Leve.

Det var storm i Malmö som vanligt, men det stoppade inte oss från att besöka alla ställen i hela stan! Vi åt lunch på Mineral. Va i massa secondhand-butiker, jag köpte ett par speciella skor <333

Fika på Beyond us! Hur söt Emma här?? III hihiih.

Hurraaa vi åt middag på underbara Aster! Vi kunde knappt gå för det blåste så mycket! En byggkran välte i västra hamnen, och byggställningar gick sönder på lägenheter på Möllan. Kusligt! Men på Aster var det lugnt och skönt och underbart .)

Vi tog en drink.

Becko hade på sig min kreation ❤

Nästa dag orkade vi inte gå på stan!! Vi låg i soffan och myste och sen åt vi en falafel. Gick liite på stan då. Sen lämnade jag av dom på centralen vid 16. Underbar helg med mina tjejor.

På tisdag! Kom min mamma på besök! Jag kände mig liite krasslig så vi va hemma hela hennes besök, underbart 🙂 Jobbade på dagarna, semla med hetvägg till trefikat o kollade film på kvällarna.

Så mysigt att ha underbara mammi på besök.

O min krasslighet? Ja den visade sig vara nåt mycket värre.. nämligen corona!!!!!!!!!!!!

Lämna en kommentar