Min sommarstil 2022

Ok. Nu är det snart sommar och dags att spika stilen för er som inte gjort det ännu!

Min resa mot sommarstilen 2022 började när bandet hade kickoff i januari. Vi drack öl, vi åt chips, vi dansade och sjöng. Så spelades Shania Twain, och denna låt då mer specifikt:

via GIPHY

När orden ”Men’s shirts, short skirts” nådde mina öron var det solklart.

DET VAR SOMMARSTILEN 2022.

Blev så lycklig, kunde inte tänka på annat på flera dagar. Så tillslut satte jag mig och gjorde en moodboard. Här är den!

Ja hur går det då? Har två par skor som är helt i linje. Har ingen kort jeanskjol. Har fortf inga tuttar. Har ev scarf. Har INTE ETT LIPSTICK ROLLON. Torson har vi alltid <3333

Läääääängtar!!!!!! Det viktigaste med sommaren är inte min stil, utan det är att ha det trevligt!! Dyka från bryggan, spela spikeball, dricka mycket öl, va jättesnygg!!

Kommentera gärna vad er sommarstil kommer vara!<33333

Lämna en kommentar